DYREKCJA SZPITAL POWIATOWY W ZAWIERCIU
Lokalizacja - Budynek D - II piętro pok. 10
p.o DYREKTOR
SZPITAL POWIATOWY W ZAWIERCIU
mgr Marek Walewski
Podstawowe cele działania Dyrektora to:
- zarządzanie Szpitalem;
- organizowanie działalności Szpitala zgodnie z jego Statutem;
- zapewnienie ładu i porządku organizacyjnego w Szpitalu;
- bilansowanie przychodów i kosztów Szpitala.
Do zadań Dyrektora należą:
- kształtowanie wizerunku zewnętrznego Szpitala.
- ustalanie kierunków, programów rozwoju i celów strategicznych Szpitala.
- ustalanie struktury organizacyjnej oraz wewnętrznego systemu zarządzania.
- kształtowanie polityki kadrowej.
- reprezentacja i ochrona prawna interesów Szpitala.
- współpraca z Organem Założycielskim.
- współpraca z organizacjami związkowymi i samorządowymi oraz innymi mającymi wpływ na funkcjonowanie Szpitala.
- podejmowanie decyzji w sprawach inwestycji.
- nadzorowanie realizacji zadań Szpitala w zakresie obrony cywilnej i obronności.
Dyrektor Szpitala ponosi odpowiedzialność za całokształt działalności Szpitala (podstawowej, administracyjnej i pomocniczej), a w szczególności za:
- organizację i prowadzenie Szpitala zgodnie z obowiązującymi przepisami.
- dobór pracowników posiadających kwalifikacje zgodne z obowiązującymi przepisami.
- organizację pracy podległych pracowników.
- pozyskiwanie środków finansowych na finansowanie działalności i prawidłową gospodarkę tymi środkami.
- właściwy stan techniczny obiektów i wyposażenia oraz właściwe zabezpieczenie mienia (obiektów, urządzeń, aparatury i innych składników majątkowych).
- zapewnienie przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy oraz przepisów p/pożarowych.
- współdziałanie w zakresie rozwoju ochrony zdrowia z organami administracji samorządowej i rządowej.
- podejmowanie działań na rzecz promocji zdrowia, współdziałanie z różnego rodzaju fundacjami wspomagającymi działania na rzecz ochrony zdrowia.
- podejmowanie działań w celu podniesienia poziomu usług medycznych, doposażenia Szpitala w specjalistyczną aparaturę i sprzęt medyczny.
- przyjmowanie i rozpatrywania skarg i wniosków, badanie przyczyn ich powstawania oraz podejmowanie działań w kierunku ich eliminowania.
|
Centrala – 32-67-40-200 |
Telefony wewnętrzne: |
Telefony zewnętrzne |
Sekretariat
351
|
Dział
32-67-40-200
|
email:
Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.
|
Godziny Przyjęć Petentów |
Poniedziałek |
07:25 - 15:00 |
Wtorek |
07:25 - 15:00 |
Środa |
07:25 - 15:00 |
Czwarek |
07:25 - 15:00 |
Piątek |
07:25 - 15:00 |
|
|
|
|
|