OTWARCIE ODDZIAŁU

fundacja auxilium

Menu Witryny


_dsc3833.jpg

Sonda

Jak oceniasz pracę personelu medycznego szpitala
 

Designed by:
SiteGround web hosting


Drukuj
Komórka ds. Jakości

Komórką ds. Jakości kieruje Pełnomocnik Dyrektora ds. Jakości.

Lokalizacja - Budynek D - II piętro pok. 18


Personel:

Teresa Mucha-Popiel
 

Do obowiązków Pełnomocnika dyrektora ds. Jakości naley realizacja strategii ogólnej Szpitala i bezpieczeństwa pracy w zakresie wprowadzenia, utrzymywania, doskonalenia i skutecznego funkcjonowania w Szpitalu Systemu Zarządzania Jakością, a w szczególności:

  1. stworzenie struktury systemu zarządzania jakością      odpowiedniej dla potrzeb Szpitala, kompletnej, spójnej z całokształtem jego działalności,
  2. udział w określaniu polityki jakości,
  3. planowanie oraz inicjowanie prac na rzecz doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością,
  4. zapewnienie, aby procesy systemu były ustanowione, wdrożone i utrzymywane,
  5. organizowanie i koordynowanie współpracy pomiędzy jednostkami organizacyjnymi w sprawach dotyczących Systemu Zarządzania Jakością,
  6. zapewnienie popularyzacji w całym Szpitalu znaczenia wymagań pacjenta,
  7. nadzór nad realizacją, skutecznością oraz doskonalenie procesów i działań w zakresie prowadzenia i aktualizacji dokumentacji systemu:
  1. planowania i przeprowadzania auditów,
  2. monitorowania i pomiarów oraz analizy danych dotyczących systemu,
  3. zarządzania jakością w celu ciągłego doskonalenia,
  4. planowania, wprowadzania i weryfikacji skuteczności działań korygujących, zapobiegawczych i innych działań doskonalących w odniesieniu do systemu,
  5. ciągłego doskonalenia Systemu Zarządzania Jakością,
  6. inicjowania, zalecania i stosowania określonych technik statystycznych w procesach analizy danych,
  7. przygotowania i przedstawiania Dyrektorowi sprawozdań dotyczących funkcjonowania Systemu Zarządzania Jakością oraz potrzeb związanych z jego doskonaleniem.

Do obowiązków Pełnomocnika Dyrektora ds. Jakości należy również wykonywanie innych poleceń zleconych przez bezpośredniego przełożonego, o ile nie są sprzeczne z przepisami prawnymi oraz realizacja innych obowiązków ustalonych dla zajmowanego stanowiska w postanowieniach dokumentacji Systemu Zarządzania Jakością, a nie wyszczególnionych w niniejszym zakresie.

  1. Do uprawnień Pełnomocnika Dyrektora ds. Jakości należy:
  2. Wydawanie poleceń w sprawach dotyczących Systemu Zarządzania Jakością w Szpitalu.
  3. Kontaktowanie się z jednostkami zewnętrznymi w sprawach Systemu Zarządzania Jakością.

Pełnomocnik Dyrektora ds. Jakości jest odpowiedzialny za :

  1. jakość wykonywanych prac w zakresie przydzielonych obowiązków i posiadanych uprawnień
  2.  straty powstałe w wyniku zaniedbań w wykonywaniu obowiązków.
 

 szpital budynk front

Centrala – 32-67-40-200
Telefony wewnętrzne: Telefony zewnętrzne
Dział
367
Dział
32-67-40-367

email:  Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.

 

Godziny Pracy
Poniedziałek 07:25 - 15:00 
Wtorek 07:25 - 15:00
Środa 07:25 - 15:00 
Czwarek 07:25 - 15:00 
Piątek 07:25 - 15:00 

 

   


 
<< pierwsza < poprzednia 1 2 następna > ostatnia >>

Strona 2 z 2